duminică, 29 decembrie 2013

Rulada cu cascaval




Salutare tuturor,
Azi, rulada cu cascaval. Din start tin sa spun ca poate fii cu ciuperci, afumatura, piept de pui etc. Eu azi am ales cu cascaval.
Sa vedem...

  

Ingrediente putine...
Se pune la fiert laptele, 0.5 litri impreuna cu un praf de sare. Cat va place se sarat. Acuma scriind, imi dau seama ca poate fii si picant de-a dreptu', practic poate fii pe placul oricui.
Inainte ca laptele sa fiarba se pun 5 ml ulei (o lingurita am pus eu ca tocmai ce m-a lasat bateria la cantar) si 100 grame de unt. Cand untul s-a pierdut in lapte se adauga 120 grame de faina alba (si pentru ca am avut varianta II, faina am cantarit-o pe cantarul mecanic :D ). Se amesteca toata compozitia energic, asa ca la aluatul de eclere, pana se incorporeaza faina si se ia de pe foc. 
Apoi tot cate un ou intreg, dar pe rand. Ouale, in numar de 4.
Cand s-a transformat totul intr-un aluat mai gros de clatite (cam asa seamana), se pune totul in tava, pe hartie de copt am pus-o eu, si se pune la cuptor.


Nu ma intrebati, ca nu stiu cat timp (n-am fost inspirata aseara sa ma uit la ceas, asa ca reper macar) dar neaparat sa devina rosiatica. Crusta rosiatica-i da "designul" frumos pe interior.
Intre timp am razalit cascavalul


 Am pregatit si smantana si m-am apucat de "asternut"




Pe blatul fierbinte scos din cuptor am intins 2 linguri de smantana si cascavalul. L-am rulat repede cu ajutorul hartiei de copt (l-am scos din tava cu tot cu hartie) si l-am pus la rece pana azi dimineata.
Excelent ca aperitiv



                                                                          Pofta buna!





Niciun comentariu: