joi, 10 octombrie 2013

Nuci picante

Va plac nucile picante?




Buna seara,
E ora filmului, asa ca va propun sa rontaim sanatos. N-am facut demult nuci picante si pentru ca aveam pofta de ceva sarat si n-am avut nimic la indemana, am scos repede din frigider nucile, un ou si din camara, condimentele.

Se vede ca n-am avut multe de facut. Totul dureaza extrem de putin si sunt foarte bune! Dar va rog, insist sa nu ma credeti pe cuvant si sa incercati si voi. N-o sa va para rau!
Asadar, am separat albusul de galbenus, pe care l-am batut spuma. Am amestecat condimentele, dupa cum vedeti in numar de trei: sare piper si boia iute. Ramane sa dati frau liber imaginatiei voastre. Puteti adauga absolut orice va place! Si mai important, cand aveti pofta de ceva dulce.... le puteti face dulci!
Am facut o paranteza prea mare asa ca revin la reteta. Deci, condimentele le-am adaugat albusului batut spuma si impreuna au format "haina" nucilor asezate pe hartie de copt in cuptor unde au stat cam 15 minute.



Si asta este tot! Important e ca stim ce mancam! Fara aromE, fara consErvant, fara, fara, fara...



 Pofta buna!

Niciun comentariu: