vineri, 11 septembrie 2015

Omleta cu legume si salata





Buna dimineata!
Azi, un mic dejun sanatos si mai ales satios. Am scos repede la bataie cateva legume. Poate fi orice va place. 
Eu am ales! :)



Ardei....de 4 feluri...:) recunosc ca a fost si putina fitza la mijloc..:)..., ciuperci, in numar de 4, 1 ceapa alba. 
Putin ulei de masline si o flacara mica. Le-am calit..."al dente" :)




Le-am imbunatatit cu sare, piper. Doar atat. N-am vrut sa "tai" gustul legumelor proaspete de gradina.
Separat am batut 4 oua, cu o mana generoasa de patrunjel verde. Mie imi place mult. E de la sine inteles ca pune doar cine-l iubeste :)
Le-am pus intr-o cratita cu putin ulei de masline, tot la foc mic, Nu m-a interesat sa creasca brusc, ci, sa se coaca incet. Cand a fost gata, am pus pe post de liant cateva felii de cascaval. 




Am pus apoi legumele si am rulat "clatita" . Pana s-a odihnit 3 minute (pentru ca nu mi-a luat mai mult), am combinat repede o punguta de salata proaspata cu rosii cherry. Putin ulei de masline, sare si cativa fulgi de chili. 



Nimic complicat. Mai lunga a fost vorbaria :)
E foarte bun, satios si sanatos! 






                                                                      Pofta buna!

Niciun comentariu: