sâmbătă, 12 septembrie 2015

Tarta cu urda



O tarta rapida. Ceva ce sa inlocuiasca clasicele clatite cu urda. Nu ca ar fi rele dar, a venit momentul sa mai schimbam destinatia minunatei branzici.
Desi nu pare (din fotografie :) ) gustul de urda se simte foarte pronuntat. E ideala pentru copii, mai ales cu o cana de lapte caldut langa. :)


300 grame urda. Le-am amestecat cu 200 grame zahar. Apoi am adaugat 3 galbenusuri (oua mari, sau 4 daca sunt mici) si am stins un pliculet de praf de copt cu otet. Am pus si 50 grame stafide.


In toata compozitia am incorporat 200 grame faina. Se transforma-ntr-un aluat tare, mai ca-ti vine sa-l pui pe masa sa te apuci de framantat :)) Dar, nu. Am incorporat si cele 3 albusuri batute spuma. Nu va straduiti sa nu pierdeti aerul din spuma de albus. Nu conteaza. Acum, nu conteaza.
Am pus hartie de copt intr-o tava rotunda si am nivelat blatul.
La cuptor 40 minute si 160 grade! 


Dupa ce s-a racit 10 minute, am pudrat zahar.


Cam asta e tot! 


                                                                    Pofta buna!

2 comentarii:

Claudia spunea...

Arata bine si se face repede.

Laura spunea...

mulțumesc :)